میرے معمولات

جو پستی کی جانب اترتا ہوں میں

بیاں تیری تسبیح کرتا ہوں میں

                    بلندی  پہ جس وقت چڑھتا ہوں میں

                    تو اللہ اکبر ہی پڑھتاہوں میں

تو الحمدللہ کا رہتا ہے ورد

 جو ہموار راہوں پہ چلتا ہوں میں

                    تعجب کی جب بھی کوئی بات ہو

                     تو حیرت سے تسبیح پڑھتا ہوں میں

خطاء جب بھی ہوجائے سرزد کوئی

 تو استغفراللہ پڑھتا ہوں میں

                    تو کلمہ چہارم کا کرتا ہوں ورد
کہ بازار سے جب گذرتا ہوں میں

کسی کام کا جب بھی اغاز ہو

اسے تسمیہ ہی سے کرتا ہوں میں

                      مظاہر جو قدرت کے دیکھو ں اثر
تو تسبیح و تہلیل پڑھتا ہوں میں

                                                                                          (اثر جونپوری)

About Mansoor Mukarram

منصور مکرم(المعروف درویش خُراسانی) ایک اردو بلاگر ہے۔2011 سے اردو بلاگنگ کرتا ہے۔آجکل بیاضِ منصور کے عنوان کے تحت لکھتا ہے۔

Posted on November 2, 2011, in گل دستہ (کاپی پیسٹ), اشعار. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. کاش کہ میرا بھی یہی معمول بن جائے ۔ آمین

    جزاک اللہ

  1. Pingback: میرے معمولات | Tea Break

Leave a Reply

